dimecres, 13 d’abril del 2011

DONUTS




Quan era petita m'agradava molt l'anunci del nen que quan no es deixava el donuts es deixava la cartera, hi deu haver algú al mon que no el recordi?, aquell nen amb pantalons curts i mitjons estirats fins els genolls era la viva imatge dels nens de l'època, i es que res a veure amb els nens d'avui en dia. Peró una cosa no ha canviat, els nens, i no els no nens, segueixen  demanant donuts, i es que son tant bons.....per això he volgut provar de fer donuts casolans!!
 La veritat es aquesta recepte es ben fàcil de fer i els donuts, encara que sembli impossible, no agafen res d'oli.
Si voleu provar, mireu com fer-los al blog de la Puri
Os recomano que no els feu d'un dia per l'altre dons de seguida es posen durs. Els podeu congelar, fets o no.



Mmmmmm que bons per sucar amb un cafè amb llet...

20 comentaris:

  1. Hola Montse!!!
    I a qui no li agraden els donuts????
    Això és compatible amb l'operació bikini, no?
    T'han quedat fantàstics!!
    Un petonet!
    Paula

    ResponElimina
  2. Hola Montse!
    T'han quedat fantàstics!!!! Que bons que són i qui no recorda al nen dels donuts!! Petons

    ResponElimina
  3. Ho fas en conta-gotes, però amb molta traça!!!
    Jo que els he provat els teus, són boníssims.!!
    Petonets

    ResponElimina
  4. Oi tant que recordo l'anunci!!!! I com bé has dit, que bons són els donuts!!!
    En vaig fer una vegada i a casa els van agradar molt. Aquests teus tenen una pinta deliciosa!!!

    ResponElimina
  5. Doncs, sí que el recordo...era de la meva època...t´han quedat estupendos i jo que pensava que fer donuts a casa era difícil.

    ResponElimina
  6. gràcies noies, els vostres comentaris m'animen a fer mes cosetes, be fer-les ja les faig, lo que pasa es que moltes vegades abans de fer la foto ja ha desaparegut...."gafes del oficio"

    ResponElimina
  7. Quins records!!! Últimament torne molt a la meva infància,ja,ja,ja...
    M'he passat a fer-te una visita i m'he trobat amb els donuts, què bons!
    A mi també em passa, lo de no poder fer la foto...Ja,ja, és bona senyal,no?
    Em quede per açí..

    ResponElimina
  8. no pot ser, no pot ser tenen mooooolt bona pinta!!! només de mirar-los ja faig salivera!
    petons gastronòmics

    ResponElimina
  9. ¡Tienen una pinta tremenda! Te han quedado genial.

    Acabo de comprobar que desde el portátil sí que puedo entrar :-)

    Besos,

    ResponElimina
  10. Que bons són els donuts fets a casa.. T' han quedat super bé!

    ResponElimina
  11. T'han quedat genials aquests donuts!! tenen un aspecte deliciós! ara per esmorzar.... quina gana!
    Moltíssimes gràcies per la teva visita i les teves meravelloses paraules!m'ha fet molt feliç
    Un petó enorme!

    ResponElimina
  12. Hola guapa,a jo amb feia molta gracia el anunci,m'agraba molt¡¡¡¡ i els donuts tenen una pinta deliciosa¡
    molts petonets preciosa i bon dilluns de Pascua.

    ResponElimina
  13. T'han quedat perfectes! Vols dir que cal congelar-los? Amb un pim, pam, pum desapareixen. ;)
    Petons!

    ResponElimina
  14. T'han quedat molt bé1 no n'he fet mai, queden bons? tenen la mateixa textura??? hauré de provar!

    ResponElimina
  15. Ostres quina bona pinta tenen aquests donuts, qui els pogués probar ;)
    1 salutació!

    ResponElimina
  16. Aquesta no me la perdo...amb tres criatures per casa tinc l'èxit assegurat!!!
    Mil gràcies i felicitats.

    Jordi
    totesboelquelollacou.blogspot.com

    ResponElimina
  17. Li hauré de passar la recepta al meu cunyat, que com a yanki que és troba a faltar els donuts!

    ResponElimina
  18. No n'he fet mai, i crec que si m'animo a fer-ne a casa meva no seré a temps de congelar-los.

    PTNTS
    DOLÇA

    ResponElimina
  19. si els donuts industrials ya son bons, els fets a casa tenen que estar increibles, y amb xocolata per sobre... s'em fa la boca aigua! sense cap dubte son perfectes amb un bon cafè amb llet :)
    per cert em quedo com a seguidora
    petons

    ResponElimina
  20. Hace tiempo que no los hago ...ultimamente al ver por la red tantos donuts ya me han entrado las ganas ...que ricos , besos

    ResponElimina